Skip to main content

Jutawan Forex 2013


Jutawan Forex Saya percaya anda sudah tentu pernah tahu atau dengar tentang FOREX sebelum ini. Atau mungkin juga anda pernah melakukan dagangan FOREX tanpa anda sedari. Forex atau atau FX adalah singkatan kepada Foreign Exchange (Tukaran Matawang). Bagi anda yang pernah ke luar negara, sudah tentu e pernah menukar wang di mana-mana penggurup wang (trocador de dinheiro). Contohnya, jika anda ingin ke Amerika Syarikat. Anda perlu menukar wang anda kepada Dólar dos EUA sebagai persediaan untuk perbelanjaan anda di sana nanti. Anda mungkin ingin membawa wang saku sebanyak RM 1.000. Anda boleh menukar wang anda kepada matawang Dólar dos EUA com mana-mana trocador de dinheiro Berdekatan tempat tinggal anda, atau menukarnya melalui trocadilho de dinheiro de KLIA sebelum berlepas, atau trocadilho melalui trocadilho de dinheiro de John F Kennedy Aeroporto de Nova York setibanya anda di sana. Walaupun anda boleh menukar Ringgit Malásia di mana-mana money changer, anda pasti akan dapati, kadar yang di kenakan adalah berbeza-beza di antara satu money changer change money money yang lain. Anda mungkin mendapat kadar MYR1USD0.28 daripada money changer berdekatan rumah anda, MYR1USD0.25 di KLIA dan mungkin MYR1USD0.20 jika anda menukarnya di JF Kennedy Airport. Jika anda pernah melakukan aktiviti sedemikian, bermakna anda sudah pun melibatkan diri dalam Forex. Iaitu pertukaran atau perdagangan matawang atau juga dikenali sebagai FX. Setiap hari berjuta-juta orang memperdagangkan matawang di seluruh dunia. Ada yang memperdagangkan di trocador de dinheiro dan ada juga yang melakukannya melalui banco-banco dan ada juga yang melakukannya melalui corretor-intermediário FOREX. Sama juga seperti pengalaman anda sebelum ini, depositante de dinheiro, lain kadarnya, corretor de contas da BEAJ, FORNECEDOR, masing-masing menetapkan kadar yang berbeza mengikut kehendak masing-masing. FOREX merupakan satu pasaran kewangan yang terbesar di dunia di mana nilai dagangan secara purata mencecah sehingga USD 2,5 trilhões dalam satu hari. Jumlah ini adalah sebanyak 100 kali ganda nilai dagangan saham di Nasdaq dalam satu hari. Perdagangan FOREX berjalan tanpa henti selama 24 jam setiap hari kecuali Sabtu dan Ahad. Dagangan FOREX setiap hari bermula jam 8 pagi Isnin di Sydney (5 pagi Isnin waktu Malásia) dan kemudiannya bergerak mengelilingi dunia dengan diikuti oleh pasaran TOKYO (9 pagi waktu Malásia), Londres (4 petang waktu Malásia) e Nova York (8 malam waktu Malásia ). Sebaik sahaja pasaran di New York ditutup (jam 5 pagi waktu Malásia), dagangan seterusnya akan bersambung dengan pasaran di Sydney semula dan akan berterusan sehingga 5 petang Jumaat di New York (5 pagi Sabtu waktu Malásia). Selepas itu, kita bolehlah berehat daripada trading pada hari Sabtu dan Ahad. Dagangan akan bersambung semula pada pagi Isnin berikutnya. FOREX juga merupakan suatu perdagangan yang unik. Pasaran FOREX tidak berpusat. Tiada bursa yang khusus untuk FOREX seperti bursa saham dan tiada kadar harga yang seragam dalam perdagangan FOREX. Setiap broker menawarkan harga yang berbeza kepada pelanggan masing-masing. Terdapat dua jenis dagangan FOREX iatu SPOT FOREX do FUTURE FOREX. Dalam SPOT FOREX pedagang membeli atau menjual matawang pada masa yang sama. Manakala FUTURE FOREX adalah berkonsepkan satu perjanjian untuk membeli dan menjual sesuatu matawang pada masa akan datang yang telah dipersetujui bersama samaada dalam tempoh satu bulan, dua bulan ataupun tiga bulan akan datang. Saya tidak akan membincangkan perdagangan UTURE FOREX dalam blog ini. Saya hanya akan membincangkan tentang SPOT FOREX. Sejarah FOREX bermula selepas berakhirnya sistem kadar tukaran tetap dan bila bermula kadar tukaran fleksibel sekitar tahun 70an. Pada ketika itu dagangan FOREX Hanya dilakukan di antara institusi kewangan seperti bancário bancário, syarikat multinasional dan pedagang-pedagang besar sahaja. Hanya mereka yang mempunyai latar belakang kewangan yang kukuh dibenarkan untuk melakukan dagangan ini. Matawang utama yang diperdagangkan ialah Dólar dos EUA, EURO, iene japonês, Swiss frank dan British libra esterlina. Mulai tahun 1997, seiring dengan perkembangan internet, FOREX mula didagangkan melalui internet. Jumlah dagangan juga mula dipecahkan kepada unit-unit yang lebih kecil. Broker-broker FOREX mula memperdagangkan matawang ini kepada pedagang-pedagang kecil seperti saya dan anda. Pada masa sekarang, walaupun telah wujud beratus-ratus corretor FOREX diseluruh dunia, banco-banco besar bertaraf antarabangsa masih merupakan pedagang matawang yang utama dalam perdagangan FOREX ini. Deutsche Bank adalah merupakan salah satu pedagang utama selain daripada UBS, City Group, HSBC, fx, J. P. Morgan Chase, Coldman Sachs, ABN Amro, Morgan Stanley e Merril Lynch. Kesemua bank ini dikatakan menguasai lebih daripada 70 dagangan FOREX dalam satu-satu masa. Terdapat dua jenis broker FOREX pada masa ini iaitu ECN (Rede de Comunicação Eletrônica) do Market Maker. ECN biasanya menguruskan dagangan dalam kuantiti yang lebih besar, pelangan mereka biasanya terdiri di kalangan banco-banco dan juga institusi kewangan lain. Corretora ECN tidak banyak. Mereka hanya menjadi orang tengah di antara banco atau institusi institusi kewangan lain. Adakalanya sesuatu matawang itu dijual dan dan dibeli por pedagang ECN pada harga yang sama. Jadi, bagaimana mereka mendapat keuntungan Mereka mengenakan komisyen ke atas setiap transaksi atau dagangan yang dilakukan. Itulah keuntungan mereka. Berbeza dengan broker Market Maker, mereka berurusan dengan dagangan yang lebih kecil dan pelanggan utama mereka ialah individu seperti anda dan saya. Broker jenis ini tidak mengenakan komisyen. Sebab itu biasanya anda akan temui dalam iklan mereka Zero Comission atau Comission Free. Jadi bagaimana mereka não selecionou Keuntungan mereka ialah daripada espalhado. Distribua yang dikenakan adalah berbeza mengikut par dan juga berbeza di antara satu broker dengan broker yang lain. Apakah par Dagangan FOREX dilakukan dalam bentuk pasangan atau par de danças, seperti EUROJPY, USDCHF e USDGBP. Matawang pertama dikenali sebagai moeda de base manakala matawang kedua dikenali sebagai moeda da cotação atau moeda de contatos moeda atau moeda. Bagaimana pulak dengan espalhou Apabila kita memperdagangkan matawang, kita akan diberikan dua sebutharga iaitu lance per ask. Sama juga ketika kita berurusan dengan penggurup wang. Sebagai contoh, par EURUSD 1.23851.2390: 1.2385 dikenali sebagai preço de oferta manakala 1.2390 pula ialah peça preço. Oferecer ialah harga yang ditawarkan jika anda ingin menjual base moeda manakala pedir pula ialah hagar yang ditawarkan jika anda ingin membeli moeda base. Jika anda perhatikan, anda terpaksa membeli dengan harga yang lebih tinggi dari harga jualan. Perbezaan harga jual dan beli inilah yang merupakan keuntungan kepada pihak corretor ataupun dikenali sebagai espalhado. Untuk pengetahuan anda, perdagangan FOREX di Malásia hanya dibenarkan kepada institusi kewangan seperti bank, money changer dan institusi-institusi yang dibenarkan sahaja. Tiada lesen broker FOREX dikeluarkan kepada mana-mana syarikat. Jika anda melihat ada terdapat iklan syarikat FOREX berhampiran tempat anda, mereka sebenarnya menjalankan urusniaga yang tidak sah di sisi undang undang Malásia, maknanya beroperasi tanpa lesen. Mereka cuma mendaftar syarikat mereka de SSM (Suruhanjaya Syarikat Malaysia) tetapi mereka tiada lesen untuk memperdagangkan matawang. Sekiranya pihak berkuasa menyerbu syarikat berkenaan, para pelanggan syarikat itu mungkin tidak akan mendapat semula segala pelaburan mereka. Oleh itu berhati-hati lah. Jalan Jutawan Forex Sekarang saya lebih menggunakan teknik Preço Ação atau ada yang sebut sebagai negociação nua. Saya kurang indicador de menggunakan. Beberapa bukan ni saya banyak membaca tentang Formação de alta ação de preço de probabilidade. Pada saya teknik ini lebih tenteram da mudah untuk difahamkan. Terutama bagi yang baru nak belajar tentador Forex, elok sangat belajar dan fahamkan Preço Ação ini. Sebab, dengannya baru kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formation2 yang Alta probabilidade do comércio menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan masa, saya post tentang formation2 ini Kalau pernah baca post saya pada fev 2013 (ye. Lama punya post tu kan ..), strategi multi akaun ni saya pernah setup, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun yang buat dulu trocadilho dah luput, tak boleh nak access dah. Tak apalah. Kita buatlah yang baru. Saya baru inicia semula projek ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac saya memulakan depósito USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan corretor Forts. Kenapa Forts - sebab IB dia seorang kawan. Kalau ada apa2 hal broker ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu. Kita tak tau broker ni, kadang2 ada juga corretor yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu lagi, Forts ni ada programa afiliado yang bagus. Kita pun tak tau bila kita comércio do comércio, tiba2 akaun afiliado kita ada banyak baki. Saya buat self affiliate je. Makna buat 2 akaun - akaun atas (atau akaun affilite) saya guna nama isteri. Di bawahnya, adalah akaun2 yang saya gunakan untuk trading. Cliente saya adalah saya sendiri. Huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk abril (sebelum GST ..hehe) saya berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500. Retirar USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Rempit yang pertama - corretor de denagas FBS. Kenapa FBS - sebab akaun ni spread memang kecik. Depo USD500 dan merempit la disitu. Tapi malangnya deposit ini tak berjaya capai sasaran. Selepas naik hingga ke USD800, akaun ini kaput. Maka saya berbalik ke akaun ibu saya. Trade semula dengan berbaki USD2000 tu, untuk mencari modal semula sebanyak USD500. Alhamdulillah, beberapa hari tercapai dan lajak sampai jadi USD2800. Jadi, retire USD500 e tinggalkan akaun ibu. Saya buka pula akaun Rempit 2 - kali ni dengan broker UMOFX pula. Kenapa UMOFX dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni dan classificação depo dia yang paling rendah sekarang - masih em RM3.5. Yang kedua, di FBS saya guna akan 5 dígitos e agak confuso (selalunya saya guna 4 dígitos). Dan akaun Rempit 2 di UMOFX ni saya guna 4 dígitos. Tapi, jangan risau. Saya akan kembali bangunkan akaun Rempit 1, bila saya ada modal untuknya. Alhamdullah. Akaun Rempit 2 saya dah berjaya completa o passo 1 malam tadi. Akan comece o passo 2, hari ni. Harap2 minggu depan completar o passo 3. Akaun2 Rempit lain yang menanti modal. Rempit 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness. Tengah considera MOCASZ. Semua dah setup afiliado e verificado. Kenapa saya cerita detalhes ni. Untuk panduan saya dan orang lain di masa akan datang. Ini adalah tentativa saya yang kedua dengan strategi multi akaun. Tahun 2013 saya gagal, dan kembali belajar dan buat experimen teknik dengan modal kecil (USD10). Agora voltei. Espero que kali ini boleh capai alvo saya yang menjadi tajuk blog ini. Akaun Ibu. USD 2,000 - dah ada. Em espera bila memerlukan. Strategi Rempit: Passo 1. 500 - gt 1,000 Passo 2. 1,000 - gt 2.000 Passo 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. A primeira tentativa falhou. 2ª tentativa pendente Rempit 2. Complete o passo 1. Salte USD1,000. Agora, mestre, passo 2. Rempit 3. espera, modal Rempit 4. espera modal Rempit 5. espera modal. Alhamdulillah. Walaupun lama saya tak update blog ni. Tapi saya tak pernah berputus asa dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal dan bermacam-macam teknik telah saya cuba, mungkin dalam sebulan dua ini saya menemui teknik yang benar-benar serasi dengan saya. Memang tiada satu teknik yang perfeito, akan ada satu dua posição yang rugi, tapi secara keseluruhan saya lucro. Masalah saya sebelum ini, walaupun saya telah berjaya menjana berganda-ganda keuntungan daripada modal asal, por exemplo, kerana saya menggunakan teknik margem de composição, bila ada satu perda, ia merupakan loss yang besar. Ini memberikan kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat recuperar, masuk lagi mercado dengan tergesa-gesa, dengan margem yang lebih besar sebab nak cepat recuperar perda. Namun akhirnya, akaun saya hangus. Itulah yang saya lakukan berulang-ulang kali, sejak saya mulakan blog ini. Sekarang, saya telah belajar daripada pengalaman pahit saya untuk membuat pengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan dengan akaun ibu - saya mula dengan USD 1000. Kemudian, saya berjaya menaikkan modal saya - melalui teknik dan sinal yang sangat terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saya keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun ibu saya biarkan bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa boleh, saya tidak akan trade akaun ibu saya. Ini adalah akaun garar saya ketika saya kehilangan semua modal. Cukuplah sekali ini saya deposit RM3700 menggunakan poket saya sendiri. Selepas ini, harapan saya deposit di akaun-akaun Forex saya (ye. Memang akan ada byk akaun. Nanti saya cerita kenapa), adalah daripada penjanaan hasil trading saya. Apa pelan saya. Daripada akaun bermodalkan USD500 itu, saya akan trade dengan lebih agresif dan cuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi USD2500. Biasanya saya buat target dengan 3 step. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila dah capai alvo, saya akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun berbaki USD2000 ini akan saya tinggalkan sementara saya desenvolve akaun baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu. Berdasarkan beberapa trial saya menggunakan akaun cent dengan modal USD10. Saya boleh capai akaun jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam tenta tersebut akaun saya hangus. Tapi saya gerar semula modal USD10 menggunakan akaun USD50 yang terhasil, dan teruskan dengan akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modal USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang penting modal compounding mestilah berdasarkan jumlah yang sama. Contohnya, jika pada akaun cent USD10, posição setiap saya akan masuk dengan 0.02 lote (nao USD0.20 bagi satu pergerakan pip). Maka, pada akaun USD500 saya akan masuk dengan 0.1 lote (aiitu USD1 bagi satu pergerakan pip). Passo 1. dapatkan 500 pip dengan 0.1 lot setiap posição supaya akaun saya berkembang kepada USD1000 Passo 2. dapatkan 500 pip dengan 0.2 ponto de posição do lote supaya akaun saya berkembang kepada USD2000 Passo 3. dapatkan 125 pip dengan 0.4 posição do setiap do lote supaya akaun saya berkembang kepada USD2500 Jika berjaya, retire USD500 para o buat akaun baru. Repita a etapa 1.FBS é uma casa de corretagem internacional que oferece serviços financeiros e de investimento de alta qualidade em todo o mundo FBS Markets Inc. Além disso, sendo um corretor da ECNSTP, oferecemos aos nossos clientes uma ampla gama de serviços e um ambiente comercial competitivo. Nosso objetivo é desenvolver e implementar tecnologias de alto nível e padrões de nível de serviço que satisfaçam as necessidades dos investidores mais exigentes. Baseamos nosso trabalho em transparência, honestidade e profissionalismo. Nossa equipe dedicada de profissionais altamente qualificados e experientes trabalha constantemente no desenvolvimento e aprimoramento de serviços FBS. Nossa missão, é a devoção aos negócios e à indústria em que todos trabalhamos, o que torna o FBS diferente dos seus concorrentes. Nossa missão é fornecer aos comerciantes o mais alto nível de serviço. Acreditamos que, no mundo em rápida evolução de hoje, a única estratégia certa para fazer negócios. O que nós fazemos O prêmio mais precioso para nós é a confiança de nossos clientes. Nosso esforço final é garantir que você aprecie positivamente o nosso trabalho. Valorizamos nossos clientes e trabalhamos diligentemente para fornecer-lhes um serviço de alto nível. A FBS foi escolhida por investidores de mais de 50 países. Várias centenas de comerciantes se juntam ao FBS diariamente. As agências de avaliação financeira independentes reconhecem a alta qualidade do serviço FBS e a credibilidade da empresa. A FBS ocupa posições de liderança em ratings de corretores reconhecidos. A FBS também participa de exposições internacionais, tem prêmios e prêmios para atendimento ao cliente de primeira linha, confiabilidade e serviços de negociação de alto nível. Por que nos escolher SUCESSO DA LIBERDADE FINANCEIRA - FBS O melhor corretor na região Ásia-Pacífico 2014 Melhor corretor no Sudeste Asiático em 2014 Melhor corretor Forex Médio Oriente 2014 Melhor corretor Forex Ásia 2014 Melhor ECNSTP Forex Broker 2015 Melhor programa mundial de parceria no Forex 2014 Melhor bônus mundial Programa em Forex 2014 líder em atendimento de qualidade ao cliente na Indonésia 2014 O melhor serviço de agência de seguros de corretores. Excelente do Ano Galeria de Fotos Recompensa, Seminário Fórum, Atividade

Comments

Popular posts from this blog

Mumbai Forex Dealers

Forex comerciantes em borivali mumbai gt Encontrar forex comerciantes em borivali mumbai Online Forex Trading Us Forex Trading System forex comerciantes em borivali mumbai forex negociantes em borivali mumbai gt Encontrar forex comerciantes em borivali mumbai Online Forex Trading Us Forex Trading System forex comerciantes em borivali mumbai forex comerciantes Em borivali mumbai gt Encontrar forex comerciantes em borivali mumbai Online Forex Trading Us Forex Trading System forex comerciantes em borivali mumbai forex negociantes em borivali mumbai gt Encontrar negociantes forex em borivali mumbai Online Forex Trading Us Forex Trading System forex negociantes em borivali mumbai forex negociantes em borivali Mumbai gt Encontrar forex comerciantes em borivali mumbai Online Forex Trading Us forex comerciantes em borivali mumbai gt Encontrar forex negociantes em borivali mumbai Online Forex Trading Us Forex Trading System forex comerciantes em borivali mumbai forex negociantes em borivali mum

Buy Forex Card

Dólar australiano. 50,21 Dólar canadense. 51,69 Kroner dinamarquesa. 9,86 euros. 72,04 Dólar de Hong Kong. 8.88 Iene japonês. 0,6 Dólar da Nova Zelândia. 48,06 Libra esterlina. 82,93 Riyal saudita. 18,26 Dólar de Cingapura. 47.52 Rand sul-africano. 5.06 Kronor sueco. 7,57 Franco Suíço. 67,28 Baht tailandês. 1,94 UAE Dirham. 18,65 Dólares. 68.19 COMPRAR FOREX CAIXA EM: Dólar australiano. 51,69 Dólar canadense. 51,69 Kroner dinamarquesa. 9,86 euros. 72,04 Dólar de Hong Kong. 8.88 Iene japonês. 0,6 Dólar da Nova Zelândia. 48,06 Libra esterlina. 82,93 Riyal saudita. 18,26 Dólar de Cingapura. 47,98 Rand sul-africano. 5.06 Kronor sueco. 7,57 Franco Suíço. 67,28 Baht tailandês. 1,97 UAE Dirham. 18,65 Dólares. 68.19 Compre a Divisão de Câmbio on-line na Índia Indias Primeira Plataforma de Câmbio Online Completamente Como a primeira plataforma de forex online na Índia voltada exclusivamente para suas necessidades de Forex de viagens pessoais, a BuyForexOnline é uma iniciativa ousada e única par

Forex Tax Free Uk

Em um mercado onde os lucros - e as perdas - podem ser realizados em um piscar de olhos, muitos investidores se envolver para tentar a sua mão antes de pensar a longo prazo No entanto, Se você está planejando fazer forex um caminho de carreira ou está interessado em ver como sua estratégia panelas para fora, existem imensos benefícios fiscais que você deve considerar antes de seu primeiro trade. While negociação forex pode ser um campo confuso para dominar, os impostos de arquivamento nos EUA Para sua relação de perda de lucro pode ser uma reminiscência do Oeste Selvagem Aqui está uma quebra do que você deve saber. Para Opções e Futuros Investidores Para quem quer começar em opções de forex e ou futuros são agrupados no que são conhecidos como IRC 1256 Contratos Estes contratos IRS-sancionados significa que os comerciantes obter uma menor 60 40 consideração fiscal O que isto significa é 60 de ganhos ou perdas são contados como perda de ganhos de capital de longo prazo e os restantes 40